تبلیغات آنلاین

آموزش تبلیغات آنلاین و کلیکی (PPC)

مطالبی که خواهید خواند

تبلیغات آنلاین از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بنرها و سایر روش ها می تواند راهی عالی برای نمایاندن برند، افزایش ترافیک وب سایت و فروش باشد. به همین دلیل باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما باشد.

برخلاف روش‌های سنتی، تبلیغات در اینترنت می‌تواند بلافاصله بازدیدکنندگان را از طریق یک کلیک ساده بر روی تبلیغ خود ارائه دهد.

در کجا تبلیغات آنلاین خود را انجام دهیم؟

شما می خواهید در جایی تبلیغ کنید که بازار هدف ، تبلیغات شما را ببیند. گزینه های تبلیغاتی شما شامل تبلیغات در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ، در رسانه های اجتماعی و هر یک از میلیون ها وب سایتی است که تبلیغات را نمایش می دهند.

موتورهای جستجو این مزیت منحصر به فرد را ارائه می دهند که تبلیغ شما را به افرادی که به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید نشان می دهد. شما کلمات کلیدی و عباراتی را انتخاب می کنید که مشتریان شما احتمالاً از آنها استفاده می کنند. تبلیغ شما زمانی نمایش داده می شود که شخصی با استفاده از آن کلمات کلیدی ، جستجو می کند و مشتریان بالقوه پیوند مستقیمی به وب سایت شما پیدا می کنند.

انجام جستجوهای خود با استفاده از آن کلمات کلیدی به شما امکان می دهد ببینید رقبای شما چه تبلیغاتی را انجام می دهند. همچنین به شما کمک می کند تا ببینید مشتریان شما ممکن است از چه وب سایت های دیگری بازدید کنند. به شرطی که رقیب نباشند، مکان های مناسبی برای تبلیغات شما هستند.

تبلیغات کلیکی (PPC) و سایر روش های تبلیغات آنلاین

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یا به اصطلاح کلیکی (PPC) برای قرار دادن محصول شما در مقابل افرادی که آماده خرید هستند ایده آل است. شما فقط برای افرادی که واقعاً روی تبلیغ شما کلیک می کنند تا به سایت شما بیایند پول پرداخت می کنید. این به شما امکان می دهد سفرهای بازدیدکنندگان را ردیابی کنید و در عین حال بر اثربخشی کلمات کلیدی موتور جستجوی خود نظارت کنید.

همچنین می توانید با توجه به تعداد دفعات نمایش آگهی، هزینه تبلیغات وب سایت را نیز پرداخت کنید. بنابراین هر چه تعداد بازدیدکنندگان از صفحه وب که آگهی شما در آن نمایش داده شده است بیشتر باشد، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. اغلب به عنوان CPM (هزینه به ازای هر هزار نمایش) شناخته می شود، این برای نمایاندن نام تجاری خوب است.

شما حتی می توانید هزینه تبلیغات آنلاین خود را بر اساس هزینه هر اقدام (CPA) پرداخت کنید، که در آن شما فقط برای تعداد بینندگانی که در نتیجه یک تبلیغ محصول شما را خریداری می کنند، پرداخت می کنید. این نوع طرح پرداخت نیازمند ارتباط نزدیک با وب سایتی است که آگهی شما در آن منتشر می شود و معمولاً بخشی از یک رابطه بازاریابی وابسته است.

انتخاب محل تبلیغ، فرمت تبلیغاتی و تمرکز بر روی کلمات کلیدی، همگی بر بازدهی تبلیغات شما تأثیر خواهند گذاشت. در عین حال، یک آگهی که خوب نوشته شده ، می تواند بخش مهمی از تشویق افراد کلیک کردن بر روی لینکی باشد که آنها را به وب سایت شما می برد.

تبلیغات آنلاین برای آزمایش ایده های مختلف و مشاهده عملکرد آنها بسیار مناسب است. روی چیزی که می‌خواهید به آن دست یابید تمرکز کنید (چه فروش فوری یا بلندمدت و برندسازی) و نتایجی به دست آمده را آنالیز کنید.

لطفا امتیاز دهید

مقالات پر‌بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
واتساپ
تلگرام